Lina-Annesi Kızlar… 14 Nisan da doğumum olucak nasipse. Okadar heyecanlıyım kiii… Geceleri gözüme uyku girmiyor düşünmekten.. Happy Mom olmasa napardık :))) Sizde benim gibi heycanlı mısınızzz ?
Mihribankya Lina-Annesi merhaba sezaryan doğum mu olcak gün mü aldınız o güne kaç haftalıksınız 🤭 bende 35+5 de kafam karıştı sezaryan yada normal diye ondan soruyorum 😊
yagizegemom Lina-Annesi uygulamaya göre son 4 gün heyecan korku stres bütün duygular karmakarışık bi an önce oğluma kavuşmak istiyorum 🥹
Duygueda Lina-Annesi 38+1 oldum aklımda sadece ne zaman sancım başlayacak derdi var ne uyuya biliyorum ne başka bir şey düşüne biliyorum 😂🌸
Gamzedyilmaz1 Lina-Annesi Heyecan olmaz mııı ben de uyuyamıyorum heyecandan 10 Nisan da doğumum var inşallah sağlıkla kızımı kucağıma alacağım 🤗
Seherak miray_85 Lina-Annesi Kızlar benimde 14 nisan aynı korku heyecan uykusuzluk hafif sancılarla bekliyorum Bende hem kendim istemiştim sezaryen hemde bebişim ters dönmüyor ve kilolu baya
Lina-Annesi Mihribankya sizinle aynı hafta ve aynı gundeyim canimmm. Evet sezeryan olucak doktorum normal önermedi bna ,:)
Mihribankya Lina-Annesi aaa öylemi ve 14 nisanda kavuşuyorsunuz ya ne güzel bana 2kilo 600 gram dedi bebek için acaba sezaryan tercih etsem banada o güne dermi hayırlısıyla sağlıkla gelsin tabi ama bizde çok heyecan yaptık eşimle 🫣😊😊
Lina-Annesi yagizegemom bende biran evvel kızımı kucağıma almak istyrummm cnmmm sağlıkla alalım bebislero kucağımıza.. :)
Mihribankya Lina-Annesi pazartesi gittim ben normal mi istiyorsun dedi evet olabilirse dedim oda 37 de çatı muayenesi yapalım normal istiyorsan dedi bendede vajinismus gibi birşey var kasılıyorum kitleniyorum ondan eşimle düşündük çatı muayenesini yapamazsam kasılırsam diye direk sezaryen mi istesek dedik ama düşünüyoruz işte 🙁
Lina-Annesi Mihribankya evet canimmm o biraz sıkıntı oluyor. Riske atma kendini de bebegide . Güvenemiyorsan kendine bunu doktorunla paylaş o sana yol göstericektir
Mihribankya Lina-Annesi evet doğru söylüyorsunuz yapamazsam orda kötü olursam diye kurup duruyorum kendimce en iyisi doktorumla konuşup onu dinlemek 😊