HanifeAsya Anacnazlii bol bol yaşıyorum bu durumu maalesef enfeksiyon sürekli tekrar ediyor böbrekte büyüme yaptı bol su ve doktorunun verdiği antibiyotik malesef diğer türlü enfeksiyon daha sıkıntı bebeğe
Anacnazlii HanifeAsya benmde normalde böbrekte büyüme vardı smdi de enfeksiyon cıktı korkuyorm bende ilaç verdi doktor yarın içecegim inşallah düzelir
HanifeAsya Anacnazlii daha 1 hafta oldu ilacım biteli tekrar bugün kaşık ağrım başladı idrar hiç belirti vermiyor bende çok sinsi ne koku oluyor ne bişey bi çözüm bulamıyorum o kadar dikkat ettiğim halde tekrarlıyor