Deletedmom4793 29+2 olduk bugün muayenede ters durduğunu öğrendim önceki gece sol kasığımda şiddetli ağrı olmuştu sanırım dönerkenki acıydı dr döner dedi son 3 haftaya kadar bekleniyor dedi ve daha önce de hep baş gelişti biraz endişeliyim çok sık değişir mi yani başına gelen varmı
EdaElif Deletedmom4793 Canım bende 1 ay önce gittim doktora ters dedi dün gittim başı aşağı da dedi dönmüş yani seninki de döner inşAllah takılma o kadar
ozgul23 Deletedmom4793 hıc merak etme canım daha çok döner emin ol bizimde öyleydi 34ten sonra sabitlendi pozisyonu şimdilik hep baş gelişte
Deletedmom4793 EdaElif [bilinmeyen] evet dr sordu daha önce söylendi mı diye(ilk kez gittiğim bir dr du) hayır dedim hep baş gelişti o zaman döner dedi yarın bile dönmüş olabilir dedi inşallah döner normal düşünüyorum hayırlısı ve sağlıkla inşallah