Gayet normal ben iki gün ayaklarımın üzerinde duramadim acile kadar indim doktorum normal dedi magnezyum biraz zamanla etki edecektir. Doktorunuza danışın bence yoksa burda herkes diplomasiz doktor😅 Daha sonra bir anda kendiliginden geçti eskilerin değişiyle ağrılar vücudu geziyor. Beşinci ayimdayim belimden sirtima sirtimdan kalcama kalcamdan ayağıma gezip duruyor ağrılar yani normal kemik yapısından hormonlara vücut deformasyona uğruyor. Korkmayin lütfen. Ayrica fazla yürümekte iyi değildir. Günlük 45 dakika yarim saat aralığında idealdir. Geçmiş olsun