Merhaba kızlar park beşik alacağım 3 tane seçenek arasında kaldım ne yapacağımı bilemiyorum baya araştırdım yoyko kanz ve prego arasında kaldım yoyko düşünüyordum ama 70*120si yok küçük mü olur bilemedim diğer markaları kullananlar ve yoykoyu kullananlar yardımcı olabilir mi