YaseminBatrk Benas 744 Gr di galiba benim oğlum. Şimdi net hatirlayamadim o hafta sularında 744 şu ama 22 mi 23 mi 24 mu unuttum ,🤭😂 27 de gittiğimde 1110 Gr di . Doktorumuz boyunu söylemiyor .
Sevilay_1 Belin_ay hayır bence normal ben 29+6 da gitmiştim 1800 demişti bi tık önde demişti yani sizinki normal oluyor muz kaşar ceviz fındık yeşil elma bunları çok tüketiyorum
Benas Bsrakrs bir iki hafta oynar o önemli deil bi posta okumuştum olabiliyormuş daha ilerisi sıkıntı olur