Merveya 37 haftalık hamileyim 2 gündür adet ağrısı gibi kasıklarımda bir ağrı var. Deneyimli anneler yardımcı olabilir misiniz? Yalancı sancı mı,doğum yakın mı? Sizce nedir
Lavina Merveya eğer sancıların düzenliyse doğum sancısıdır ama düzensiz gelip geçiyorsa yalancı sancıdır doğum sancısı düzenli gelir sancı aralıkları her gecen zaman düşer mesela 20 dk bir geliyorsa yavaş yavaş daha az zamanda gelir ayrıt edebilirsiniz
Dogaclk Merveya bebek artik kanala girip asagi baski yapmaya basliyor dogum belirtisi oldugunu sanmiyorum. Daha dogrusu ne zaman olacagi belli olmuyor buna gore. Belli araliklarla gelen adet sancisi benzeri his dogumun habercisi🌸
beyzacmvrc Merveya bu soyledikleriniz 28 haftalık olmama rağmen iki gün sürdü bende dün geçti adet sancısı gibi sancım yok artık ama fena belim ağrıyor 🙄
Merveya Bebitommm daha erken benim umarım olmaz. Doğum yoluna girme ağrısı mı acaba deneyimli anneler bilgilendirse
prensesim_66 Merveya gerçek sancı gelince anlarsın canım 😂 son aylarda ara ara ağrılar oluyo normaldir benim de baya önceden başlamıştı ama doğum sancısı her türlü anlaşılır merak etme 😊
beyzacmvrc Merveya yok enfeksiyon olduğunu sanmıyorum benim sağ böbreğimde genişleme başlamıs sanırım o ağrı yapıyor belime bu kadar
prensesim_66 Merveya keşke öyle adet sancısı gbi olup bitse ama maalesef sancıyı çekince anlarsın canım Rabbım bi avazda kurtarsın insallah seni 🤲😊