zeynepmom34 quneermoom valla benimde 4 nisan var ama benim ilk gebelik şuan doğum ğozisyonunda bebeğim normal doğum heralde
Havva19 zeynepmom34 saglıkla kucagımıza almayı nasıp etsın rabbım bızımkı ne alemde bılmıyorum cuma gunune nst var o zman soylerler ınsallah ama benım kı hep yukarıda geziyo dogum pozisyonu almadı daha sanırım