tugcee0 31+4 günlük gebeyim biraz önce lavaboya gittim çamaşırımda 1-2 damla hafif pembe kan gördüm peçeteyle sildiğim zaman da aynı şekilde 1 damla pembe bi kan vardı neden olur ne yapmam gerekiyor çok korkuyorum ilk gebeliğim
Bernnnaaaa tugcee0 buradaki arkadaşlar gitme deseydin gitmeyecekmiydiniz ya cidden merak ediyorum yani acile gitmeniz gerekiyor buraya yazmadan önce
Nlnr_anne tugcee0 evet en iyisini yaparsın hiç olmadı için rahatlamış olur .haber et bizede canım bekliyorum
tugcee0 Nlnr_anne yok canım bi sıkıntı her şey gayet normal vajinanın kenarında ufak bi sivilceden olmuş bende hiç hissetmedim sivilcenin çıktığını çok şükür bi sıkıntı yok