Aynı durumdayız 😂 doğuma 60 gün kaldı illa ki ilk zamanlar zorluk olacak ama ben ilginin sevginin bölüneceğini düşünmüyorum artık evet ilgi bi tık ama sevgi asla bölünmez ikisi de evlat can parçası. Ve oğlum kardeşinin olacağını öğrendiğinde beri mutlu şuan karnım kocaman gelip karnıma sarılıp öpüyor siz nasıl ona aşılarsanız onunda tepkileri ona göre olur ilk zamanların zor olacağını da söyleyin onlar ne kadar küçük olsalar da algılıyorlar emin olun ve her şeye dahil edin. Evladın farklılığı olur mu anne baba için hiç sevgisi ilgisi hep farklı olur gün geçtikçe büyür