Tugbayrgn Dün 2. aşıyı oldummm alışkanlıktan sol kola yaptırdım 2 gündür ağrıdan o tarafa yatamıyorum 😕 sizler ne durumdasınız
beyzacmvrc Tugbayrgn bende ikinci dozu geçen hafta falan oldum sola vurdular bana hep İlki daha çok agrimisti ikinci biraz daha rahat gecti
Ftm16 Tugbayrgn 1 doz oldum doktorum 1 doz yeterli dedi istersen yaptırma dedi aradılar bugün bende yaptırmayacağımı söyledim iyi oldu 🤣
Havva19 Hamılelık öncesı 2 dozum vardı benım yaptıracagım zaman aşilar toplanıyordu bı ara saglık ocagındakı doktorum da gerek görmedı yeterli dendı
Ayse723 Benim doktorum yaptırma gerek yok dedi 😬 ama içim içimi yiyor. Gerçi aile hekimliklerinde de yokmuş deprem bölgesine gönderildi dendi
Bebiskosuu Ay keske bana da gerek yok deselerdi shshsh hemşire aradı tetanoz var gel haftaya dedi tamam dedim halbuki hiç istemiyorum hayır diyemedim kaytaracam bi şekilde 😒
Zelis97 Tugbayrgn 4 yıl önceki gebeliğimde iki dozuda yaptırmıştım ama şuan ikinci gebeliğim ilkini yaptırdım, ikinci dozu vurulmadım
Zynppp_0999 Normal bende 1. Dozdan sonra iki gün sol kolum çok ağırdı resmen yatamadım ama geçti sonra. Bir kaç hafta sonra 2. Dozu vurulcam.