Kızlar doğum yapalı 3 ay oldu martın 4 ünde adet oldum ayın 7 sine kadar sürdü ama hafif hafifti kanamalarım bugün sabah ayın 28 inde oldum normalde hiç böyle olmazdı ama pedim kandan resmen şişiyor akşam saat sekizde koyduğum ped dolmuş taşmış doğumdan sonra normal mi doktora gözükmelimiyim