Fatosaydin sanırım kanama tamamen dışardan bi müdahale olduğu için oluyor , bende çok korkuyordum ama gerçekten gerek yokmuş korkmaya belki 10 sn sürmemiştir bile ki asla bahsettikleri gibi acılı bi işlem değil.Gerçekten tüm samimiyetimle söylüyorum acı eşiğim çok düşüktür herşey canımı yakar normalde ama bu ciddi manada bahsettikleri gibi bi işlem değilmiş .Tek tavsiyem kendinizi asla kasmayın, bende çok korkarak girdim ama o an tamamen bıraktım kendimi .Doktorum da sağolsun çok hızlı davrandı ve son derece acısız bi işlen oldu benim adıma.İnşaAllah sizin de öyle geçecek ❤️