Oğlum 35 günlük ve hastalandı malesef gelen geçen öptüğü için viral enfeksiyon kapmış hatta hafif bronşit çıktı çocuğumun gazıyla uğraşırken birde hastalık çıktı başıma yavrum benim gözüme baktı durdu ağlamaktan yoruldu doktorum ilaç ve gaz damlası verdi o gaz damlası da sab simplex hemen gittim eczaneden aldım geldim çocuğum birr rahatladı oh dedim dünya varmış fakat ne kadar kullanacağımı bilemedim birden 10 damla verdim yanlış mı yaptım ki acaba diye düşünüp duruyorum kullanan anneler varsa sizler nasıl kullanıyorsunuz bana doktor bir şey demedi nasıl kullanacağıma dair