esmaer Hanımlar 29 haftalık ikiz gebeyim. Karnım 10gündür aşağı inmeye başladı. Eskiden hissettiğim göğüs baskısı kaburga batmaları nefes darlıkları da oldukça azaldı. Bu durumu yaşayan var mı? Erken doğum dan çok korkuyorum 🥺
Badem_gozlum_ esmaer rahim ağzı uzunluğuna baktırın doktora gdnce ona göre de doktorunz birşey söyler
nikoland Canım bende 27 haftalık tek gebelik ama baya aşağıda karnım. rahim uzunluğun iyi dedi en son gittiğimde ama karnım çok aşağıda yapısal olabiliyor