Biz özele gittiğimiz için öyle ya da böyle ücret ödeyecektik. Madem öyle en azından değsin dedik ve Prof Doktor Zeki Şahinoğluna gittik 1300 ödedik. İnanılmaz keyifli ilgili babacan biri. Her şeyi sesli bize anlattı her yerine baktı. Dosyasını verdi fotoğraflarını hem mail hem elden verdi. Çok memnun kaldık iyi ki gitmişsiz