Gulcanece
Merhabalar benim bu gebeliğim sürpriz oldu ama 3. Çocuğum olacak Allah’ın izniyle 🙏bir ikiz gebelik kaybım oldu bu yüzden 4. Sezeryan olacak ama ben çok tedirginim aranızda 4. Sezeryanı olan arkadaşlar varsa biraz rahatlamak isterim😊sezeryan sayısı arttıkça riskte artıyormuş ben ister istemez korktum şu stresli hamileye biri moral versin 😊🙈🙈🙈