Dunyevi Kubrasengul12 yaa son 100 sanki 3 gün kalmış gibi heyecanlandım iki basamaklılar korkutuyo beni am adoğmasıda şart ay bilemedim😂
Deletedmom_52 Dunyevi benimde son 100 🥲 Bakıyorum çok gibi bakıyorum az gibi nasıl olacak bilmiyorum 🤦🏻♀️
Aylinslmci Kubrasengul12 bir yandan çok hızlı geçiyormuş gibi bir yandan hiç geçmiyormuş gibi geliyor 👼🏼🤩 hayırlısıyla saglıklı bır sekılde alalım kucagımıza 🥰 Kız mı geliyor erkek mi 🐣
Nedbur Tugce1506 Oğlum hala makat gelişli dönmedi benimde belimde sıkıntı olduğu için sezeryana karar verdik 37 den sonra her an alabilir