Canlarım 17+2 deyim. Üç kontrolde de bebiş göstermiyor cinsiyetini :( bacakları kapalı açmıyor. Çok namuslu kızanım 😂😂😂 Tatlı yiyip girmiştim kontrole. Kıpır kıpır ama bacaklari açmıyor çocuk 🤦😂 %90 kız diyor doktorumuz ama bir şey alamıyorum eşya olarak. Var mı bu haftalarda olup ta cinsiyet göstermeyen :( normal mi?
Üzülüyorum artık belli olsun istiyorum. Acaba 12 haftaliktan falan olan ultrason görüntüsünü atsam buraya tahmin edebilir misiniz acaba :(