Sizinki bartholin kisti elime geliyor demişsiniz çünkü rahim dediğiniz yerde mütemadiyen klitoris kısmı. Bende de var 5 sene oldu ilk çıktığında çok ağrı sızı yapıyordu işe gidemiyor yürüyemiyordum bir hafta kadar sürdü şimdi hiç ağrı yok bir kez boşalttırmıştım geçer belki diye geçmedi kronikleşti normal olursa doğumum doktorum istersen orayı alırım dedi aldıracağım. Korkma bebeğe yada hamile kalmana etki etmez zararsız aynı işi yapan iki tane kanal var sağlı sollu birini alıp iptal ediyorlar sadece dediğin gibi ben 5 senedir onunla yaşıyorum yoğun akıntım olursa anlıyorum boşalıp hafifliyor akıntım olmazsa boşalmamış oluyor ama ağrı falan yok çok basit bir hastalık ve acısız tedavi ediliyor