Merhaba kızlar burda bi postta ovulasyon testinde koyuluk çıkarsa gebelik işaretidir diye okudum ve hemen ovulasyon testi yaptım. Yumurtlama günüm geçti 2 hafta oluyor neredeyse. Reglime 1 hafta var ve ovulasyon testimde hafif çizgi var sizce gebelik işareti olabilir mi?