Babyykmz Annneoluyorum zaman gecmiyor alisveris hevesimde yok ne olcak boyle bilmiyorm. CInsiyetler belli oldu mu acaba
Annneoluyorum Babyykmz benimde hiç alışveriş yapasım yok nedense cinsiyetini öğrenemedk daha 17 nisanda inşallah ogrenicez siz öğrendiniz mi
Babyykmz Annneoluyorum bir tahmini oldu doktorun 11+4te erkek gibi dedi ama bir 10 gunu daha var demisti 4 nisanda ogrenecegiz bizde insallah. Suanda 14+5 olduk