Nslhn15 Smdide suyum geldi kızlar bu gece hastanedeyim bir cm acıklık var 😑😑😌 sanah suniye baslanıcak burda herkes sancıdan kıvranıyo ben kelebek gibiyim. Dua edin bana inşallah benim kolay gecsin... az önce 4600 normal doğum oldu ufacık tefecık birisiydi annemiz 😁 benimde normal olsun dua edinnn
Gulperyurtdas Rabbim yardımcın olsun bir avazda evladını sağlıklı sıhhatli kucağına almak nasip eylesin 🙏❤️💋🌹
Esracim reinamm ya benim bebek şuan 4400 görünüyor 🙁 normal doğuma müsaitim ama riske atmayalim dedi. Nasıl cesaret etmişler helal valla
Crocus20 Nslhn15 inşallah ağrısız acısız normal bir doğum olur sağ salim kavuşursun meleğine canım. Tecrübelerini bizimlede paylaşırmısın?
burcuyasin Nslhn15 özel hastane sanırım orası devlette telefon almıyorlar diye biliyorum allah yardimcin olsun doğum hikayeni bekliyoruz😊
reinamm Esracim ay ne riski olcak Allah aşkona ya. Sezeryana alma numarası bunlar. Kaç tane doğum hikayesi okudum. 4,5 kilo denmiş bebek doğmuş 3,5.
Esracim Kbrmrt evet. Geçen hafta 4000 kilo idi. Normal yaparsın dedi. Ama belirti yok beklicez dedi. Bu hafta gittim 4400 olmuş.