Kubragezgic Kız bebekle erkek bebeğin sezaryan günü değişiyor mu. Kız bebeği daha önce alıyorlar diye duydum doğru mu ?
efsanee_ Kubragezgic bn sadece gelişim olarak erkek bebekler biraz daha önden gidiyo diye duydum ama Doğum işi belli olmaz gibi ya .