babysuratli Selam kızlar 🌸 8+5 🤰🏼 gün boyu deli gibi su içmeme rağmen geceleri inanılmaz derecede ağzım kuruyor bu normal mi? yaşayanlar oldu mu? doktorum 2 hafta izinde şu an ona soramıyorum😅
Glsm16h babysuratli hic vakit kaybetmeden sekerinize baktirmalisiniz bende seker hastasiyim insulin kullaniyorum ilk belirti zaten agizda kuruluk
Kuzeymiraa babysuratli hamileliğimi bende bu sekilde öğrenmiştim. Ağızda kuruluk ve pas tadı gibi. Şeker vs yok 1 2 hafta sonra falan düzeldi. Geçici olabilir ama baktırmakta fayda var tabiki