Evremmm2023 Merhaba hayırlısıyla mayısta şehir hastanesinde doğum yapacağım. Annem de aynı şehirde beni doğururken ben hastane de askılı gecelik giyidim dedi. Benim de kafam karıştı. Daha önce şehir hastanesinde doğum yapan var mı? Doğum sırasında ne giydiniz ?
Kiraz53 Evremmm2023 doğum anında hastane önlük veriyor sana onu giyiyosun ben giydim ama arkadaşım üstünde hastaneye gittigi kıyafetle dogurmus
aysu_mir17 Evremmm2023 canım hastane önlük veriyor ama istersen rahat etmek adına normal doğumsa eğer gecelik tarzı bisi giyebilirsin onu sana bırakıyorlar
Tusemciiim Doğum anında Hastane önlüğünü veriyor diye biliyorum doğumdan sonrada yanınızda getirdiğiniz pijamalardan giyersiniz
gamzeliyarim28 Hastaneler genelde socak oluyor bebeklerin uyum saglamasi icin. Ama yine de lohusalik hassasiyet olusturdugundan hem kisa kollu hem de uzerine almalik bir hirkaniz filan olsun
Evremmm2023 gamzeliyarim28 bebek için değil ben kendim doğum yaparken ne giycem onu merak ediyorum da. Şehir hastanesi sonuçta özel değil. ☺️☺️😊
Evremmm2023 Kiraz53 yakınımda yok bende bilmiyorum bugün konusu geçti de önlük veriyorlarsa iyi. Teşekkür ediyorum 😊
gamzeliyarim28 Evremmm2023 yok ben de doğum sonrası sizin giyeceğiniz kıyafet ile ilgili yorum yaptim😊 bebekler de yaninizda olacagi icin yatakli servisleri sıcak tutuyorlar. O yüzden ben de yanıma kısa kollu da alacagim insallah