Merhaba kızlar, bugün doktorum femara verdi ve adetin 5.gunu başlamam gerektiğini söyledi. Ama geçen yıl bir kez daha kullanmıştım ve o zaman ki doktor 3. Gün başlatmıştı burada da bir çok kişi de 3.gun başladığını okumuştum. Şimdi biraz tedirgin oldum benim gibi adetin 5. Günü başlayan veya başlayacak olan var mı ? 5.gun ilaca başlamak için geç değil mi ? Bilgisi olanlar lütfen yazarsa sevinirim şimdiden teşekkürler ❤️