Beyaz06 Kızlar son 2 saattir bebek hiç durmuyor sürekli hareket halinde doğum pozisyonumu alıyor acaba 🙄🫣
68selda06 Beyaz06 normal galiba ben 37 olacağım hiç durmuyor bugün doktor da dedi baya hareketli bi bebek diye
nur34_ Beyaz06 evet ayni haftadayz bnm bebiskoda hic ama hic durmuyor yeni degil ama hareketlrni hissettgmden beri asiri hareketli buyuzden bi pozisyon alamadi
Beyaz06 68selda06 inşallahh doğum pozisyonu alırlar 🤭😄 valla dedim bişeyler oluyor ya doğurcam yada kanala giriyor 🫣😅
Beyaz06 nur34_ inşallah pozisyonu alırlar kolaylıkla 37 hafta doktor kontrolüm var sanırım sizinde normalmi sezeryanmı belli olucak sanırım inş hakkımızda hayırlısı 🙏
nur34_ Beyaz06 bnm yarin kontrl gunum bebek gecen hafta makat gelisliydi umarm donmustr sabhtndr dua ediyrmsezeryn istemiyrm ilk dogumum olacagi icin
Beyaz06 nur34_ dönmüştür inşallah korkma içini ferah tut hayırlı haberlerini alırız inşallah yarın 🙏 benimde ilk doğum olacak sezeryandan korkuyorum çünkü ailemde uzakta bakacakta kimsem yok inşallah normal nasip olur bizede 🙏
nur34_ Beyaz06 inşallah canm bnde ayni sekil ailem uzakta annem gelicek ama onuda gectim ilk dogum olunca normali istiyorum hayirlsi hakkımızda inşallah