Denizinannesiii34 " GALACTAGO " Bitkisel süt artırıcı. Kullanan var mı iyi geldi mi ? Ne zaman başladınız kullanmaya artı mi süttünüz ben bi çok kişiden duydum kullandığını ama sormadım bilen varsa yazabilir mi ?
Efuchama Bu gün bozanın süt arttırdığını okudum tadını seviyorsanız bi deneyin belki yararı olur ben başlamak istiyorum doğuma yakın