tlhmrv Sulettopal 8. Haftaya kadar aynı ağrıları çektim canım ağrılar geçti bu seferde neden agrimiyo acaba bişey mi oldu diyo insan 😂 korkma bebek yerlesiyo rahmin buyuyo ondan
oznur_90 Sulettopal arada bendede oluyor ozellikle yatagimdan kalktigim zaman bulasik felan yikadigimda doktora sordum eger kasikoarin arada bir agriyorsa dedi dinlen ondn sonra isine bak dedi gayey normal canini skma cnm
Blggg22 Benim doktorum kaşık ağrısı olmasının iyi bişey olduğunu söyledi bebeğin yerleştiğini ve gebeliğin canlı olduğuna işaret olduğunu söylemişti ama bacak ağrısını bilemiyorum yanlış bişey demiyim
Glsm16h Bacak agrisi magnezyum eksikligi canim bende yasiyorum ve doktor magnezyum verdi yeniden dogmus gibi oldum