Kızlar merhaba, doktorumuz eski ve iyi bir doktor. 11 ve 12. Haftada arada kordon olduğu için bebeğimizin cinsiyetini göremedik. Doktorumuz bir şey görüyorum ama kan akışına basınca kordon dedi. Eşim erkek olsa kordon bacak arasında o kadar rahat olmazdı bence kız diyor. Çok merak ediyoruz. 14. Haftadayız yakında kontrolüm var. Tecrübeli annelerin fikrini merak ediyorum 🌺