Iremnurrmemis23 Kaç gündür akşamları özellikle kollarım bacaklarım sırtım çok kaşınıyor gece uyutmuyor neden böyle oluyor ki yaşayan varmı hiç napmam gerekiyor
68selda06 Iremnurrmemis23 kaç haftalik haikesijiz bendede olmuştu 1 ay falan kaşındım sora geçti şükür
Melekler12 Iremnurrmemis23 canım bendede kaşıntı vardı 1 ay sürdü nemlendirici krem sürdüm sadece tathlilerim temiz çıktı sonra kendiliğinden geçti özellikle geceleri kasinirdim
elifmhmt Iremnurrmemis23 doktorunuzla görüşmelisiniz hemen bende karaciğer değerlerim yüksek çıktı kaşıntı olduğu zmaan hemen gel dediler
elifmhmt Iremnurrmemis23 aşırı yüksek olmadigi için bişey yapmadi ama haftada bir tahlil verdim düştü şimdi şükür kasinti olursa hemen gel dedi
68selda06 Iremnurrmemis23 elime ne geçtiyse sürdüm canim ama isim bilmiyorum yurt dışı kremleri yani elime sürdüğüm kremlerden falan
Iremnurrmemis23 esma_cengel uyuz olsam sürekli kaşınırdım geceleri kaşınıyorum hamilelikle olabiliyor bunlar
esma_cengel Iremnurrmemis23 bende bitek geceleri kasindim uyuz denildi krem kullandigimdan beri geçti çok şükür
Melekler12 Iremnurrmemis23 uyuz olsan bulaşır anında bazı hamilelikte kaşıntı olması çok normal canm korkma ❤️