Anneadayi1 Merhaba hanimlar, bu epizyotomi dikisleri kac gunde eriyo acaba benim 22 gun oldu hala duruyo dikisler ayakta fazla kalinca asiri agri cekiyorum. Bu kadar zaman erimemesi normal mi acaba? Basina gelen varmi hizli erisin diye neler yapabiliriz?
Kelebekk-0307 Anneadayi1 biraz uzun sürmüş sizinki 10 gün içinde eridi iyileşti ağrı filan olmadi çok mu dikisiniz ?
Gulsen54 Anneadayi1 Benim erime süresi 40 günü geçmişti dikişim coktu bebeğimin suyu olmadığı için ne kadar ıkınsam da kaymadı yaraların geç iyileşiyor da süreç biraz uzayabilir
en_guzel_emanetlerim Anneadayi1 40 gün çektim sünnet çocukları gibiydim ve çok fazlaydı dikis sayısı dış dikişler iç dikişlere göre daha erken döküldü fakat düşene kadar çok acı çektim özellikle bebeğimi emzirmek için oturup kalkarken
Anneadayi1 30 tane dikisim var canim 5 dista gerisi icerden. Doktorum 15 gunden snra erimeye baslar dedi ama kimse sorsam 2 haftada eridi diyo benimki gercekten uzun surdu, sanki hic erimiycekmis gibi geliyo dikisler
Anneadayi1 Tesekkur ederim kizlar, Yalniz degilmisim en azindan insan endise ediyor uzadi diye. Bende oturup kalkmakta cok zorlaniyorum bebegimi emzirmeden emzirmeye aliyorum kucagima duzelmeden bebege bakamiyosunuz bile cok kotu bir durum malesef😐