1.5 yildir bebegimiz olmuyor bu yuzden takviyelere basladik test yapmaya korkuyorum sonuc negatif olur diye
bu ay cok degisik adet oldum
19 martta 2 gun 1 pedi doldurmayacak sekilde kahverengi kanamam oldu durdu 2 gun sonra normal adet olur dibi oldum ve cabuk bitti
en son banyo ettim abdets aldim 3 gun sonra birden cok olmayacak sekilde kanamam geldi durdu ve ardindan 2 gun boyunca kahverengi akintim oldu ve sol gogsum agriyor ve batiyor bu hamileleik belirtisi olabilirmi acaba