123hh doktor bekleyelim kendi sancını dedi suni sancı istedim doktor vermek istemedi ben imza atttım suni sancı için normalde suni sancıda ağrı eşiğiniz güçlü değilse o sancıyı sonuna kadar hissedersiniz ama ben suni sancıda arkadaşlarımla görüntülü konuşuyordum hiç hissetmiyordum ağrı eşiğim yüksekti benim en son doktor doğum hanede bebeğin sı kesesini patlattı 20 dakika orada çok büyük sancı çektim 5 cm açılma ve öncesiyle toplamda 10 cm oldum doğuma aşındım hemen yoksa 42. Haftanın bitmesini bekleyecekti doktor ama benim beneğim kaldıkça kilo alıyordu kalsın istemedim 4 kilo 180 gram doğdu