kubracd Kızlar 19+3 günlük hamileyim ama hala bir hareket hissetmedim neden böyle oluyor etrafımdaki herkes hissetmedinmi falan diye sorup duruyor bunaldım siz ne zaman hissettiniz ?
yaseminn5 kubracd 18+2 deyim hala bir tık yok. Banada çok soruyorlar ama duymamaya çalış. Eğer ilk gebeliğinse geç hissetmen normal. Benimde ilk gebeliğim o yüzden bekliyorum bakalım 🤗 İlk gebeliklerde biraz geç hissediliyormuş