Tombee elifkubra-35 ben oldum canım. Ne ateşim çıktı ne başka bir şey. Sadece aşı yeri kaşındı o kadar.
Dilekata123 elifkubra-35 benim ebem aşı olduktan sonra pamuğa kolonya dök aşı olan yere yuvarlak daireler şeklinde masaj yaparak sür ağrın hafifler dedi ben uyguladım günlük hayatımı etkilemedi ağrı istersen deneyebilirsin sende
nurella32 AdinsMom bende yarın sağlık ocağında yaptırıcam yoktu ama gelmiş gelmeseydi karşısında eczane var orada satıyorlar demişti oradan alacaktım sağlık ocağı yakınında ki eczanelere sorabilirsiniz onlarda olma ihtimalı daha yüksek olur
elfcee Daisy0000 biliyorum fakat bu tarihle alakalı değildi okuduğum haberlere göre. Tavsiyeniz için teşekkür ederim ayrıca 🥰