Efebsk Açılma 5 cm Sancım yok ıkınacak kadar değil Meryem ana otunu suya koysam mı şimdi fikirlerinize ihtiyacım var
hunilimom Efebsk koyabilirsin benim de suyum gelmisti açıklık vardı sancım yoktu suni verdiler 5 saate doğurmuştum
Humeyraeslem1 Efebsk sancinda gelir hem ne güzel işte acilman var sancı çekip açılma olmamasi daha kötü bir durum değilmi
Efebsk seymaybars2 böyle koyduk suya meryem süresi nas felak ayetel kürsi okuyup suya üfleyip içiyoruz
Efebsk Likayolcusu sancı da ıkınma isteği geliyor ya açılma olup sancı olmazsa nasıl ıkınacam sancısız
Likayolcusu Efebsk doğum yaptımız mı bilmiyırum ama ıkınma isteği zaten son dk geliyor sancılarla gelmiyor ki