Eesrakkaya Kızlar doktor son adet günümü hiç sormadı tahlile bakarak 2 aylıksın dedi ama son adetten hesaplayınca 3 aylık oluyor çevremdeki herkes 3 aylıktır diyo sizce 2 mi 3 mü?
Elzsy2023 Eesrakkaya aylık olarak diyen doktorda ilk kez duydum. Doktorlar aylık hiç demezler. Hamilelik hafta olara takip edilir onların tabirinde. Adetin ilk gününden itibaren sayıyoruz biz. Başka doktora da git istersen
bebekveannesiii Eesrakkaya Hamilelikte ay kavramı yoktur, hafta vardır. Hiçbir doktor ay diye söylemez en azından benim gittiğim hiçbir doktor ay söylemedi hep hafta. 🤔 Ayrıca son adet tarihi hep baz alınır
mihribanuzun Eesrakkaya 2 aylık görünüyor zaten. Ocak 20 şubat 20 30 gün subat 20 mart 20 28 gün. Mart 22 sinde 2 aylık oluyor. Yaklaşık 2.5 aylıksın canım. Ama sen gittiginden son adet tarihini sormasi lazimdi. Sonucta ultrasona bakildıgında giriliyor
Eesrakkaya Elzsy2023 ya ben ay olarak söyledim doktar hafta belirtti tabi ki de son adete göre 3 aylık ama doktora göre 2 aylık kafam karıştı 🤔
Eesrakkaya bebekveannesiii bana 8 haftalık dedi zaten ama adetimi sormadı ultrasondan öyle dedi çevremdeki herkes de adette diyor ben şimdi 8 haftalık mıyım yoksa 12 haftalık mı
Gamze_cnky Eesrakkaya aylık hesabı halk arasında kullanılıyor zaten 9 haftalık gebesin suan , sorana , ortalama 1 ay boyunca 3 aylık diyeceksin
Sengul-9798 Eesrakkaya doktor 8 haftalık dediyse 8 haftaliktir canım ultrasonda görüyor kaç haftalık olduğu kalp atışını duydun mu 7. Haftada kalp atışı başlıyor bazılarının ki 8 de
Mrvphlvn Eesrakkaya ölçümü yanlış yapmış olabilir bir sonraki randevuyu başka doktordan almanızı öneririm bana da bir doktor çocuk 2.5 cm demişti diğeri 0.67 çok farkediyor maalesef
Eesrakkaya Mrvphlvn evet bende değiştirmeye karar verdim farklı bir doktora gidicem teşekkür ederim 🦋