Mavisim099 ben ilk bebeğimde hüç kullanmadım nevresim yorgan yastık vs. Alt çarşaf almıştım sadece geceleri zaten uyku tulumu battaniye . Şuan 2 yaş 8 aylık tek kişilik yatak aldık ona yorgan nevresim takımı aldım fakat hala yorgan örtmüyor. İkinciye hamileyim yine yorgan ve nevresim kullanmayacagım