323832 Şükür doğum yaptim bebeğim küvez de ama sadece kan şekeri düşmüş o yüzden kontrol altinda tutuluyor hikayemi daha sonra yazarım Allah bu yolda olanları sağ salim evlatlarına kavuştursun Nisan annesi olmayı beklerken mart annesi olduk
Btlklnc 323832 hayırlı olsun canım bizde nisanda beklerken 37.haftada zorunlu sezeryan olduk. 5 gün küvezde kaldı cok sukur bugun evımıze geldıkk sende saglıkla kavus ınsallah🥰