gzmwe Kızlar 36+6dayım az önce peçeteye ne koyu ne açık kan gelmiş nişan mı sizce. Fotoğraf yüklemeyi bilsem koyucam doktoruma gönderdim henüz geri dönüş yapmadı korkuyorum da. Ağrım sancım yok
Rumiars gzmwe yüksek ihtimalle Nisan canım, ama nisandan 10 gün sonra doguranlqr var panik yapma ben nisanim geldikten 1 hafta sonra doğum yapmıştım haftan da gayet iyi sağlıkla gelsin mihik💗
Nazli-61 gzmwe ay az önce benimde aynısı oldu 2 kere tuvalete gittim hiç emin olamıyorum şuanda napacağım hakkında
gzmwe 1anne2bebek__ hayırlısıyla hepimizi inşallah 🙏 Emin olamamakla beraber korkuyorum inşallah nişandır
Alya09 gzmwe benimde sadece kandı adet olmuş gibi bazılwrınında sümüksü şeklindeymiş ama sizinki nişan doğumunuz başlamış sancılarınız artsa gidin hastneye
gzmwe Mutlubirmomy hayır olmadım henüz Çatı muayenesinin tetiklediğini biliyorum ama böyle erkende gelir mi ki
gzmwe Nazli-61 nişanmış bugün doktora gittim gösterdim herhangi bir ağrım sancım yok ama tedbirli ol dedi
gzmwe Nazli-61 valla nişan geldikten 10gün sonrada doğum olabiliyormuş saatler sonrada. Alttan muayene edildim henüz açıklığım yoktu
Nazli-61 gzmwe Of çok sinir bi durum ya 😂gelmesede olurmuş yani sonuçta normaldede bekleyecez nişan gelmesede ne zaman olacağı belli değil normal doğumun demek ki nişan gelmeside bişey ifade etmiyor