Asliitncr _45_ bana özelden adres gönderirseniz 20 gün sonra dogum yapacagım elimde kalan iğneleri size yollarım
_45_ Asliitncr bana bı bayan yollayacak Allah razı olsun adresimi yolladım.ama malatya da bı arkadaşım daha var 10 haftalık hamile bu iğneleri kullaniyo eğer ona gönderebilirseniz sevinirim
Hallerimvarbenim Asliitncr _45_ Ben görüştüm o bayanla iğne gönderimini yapıcam 8 kutu sen gönderene kadar onları kullanır sende doğumdan sonra müsait olduğunda gönderirsin.
Hallerimvarbenim _45_ Sizin raporunuz yok mu peki raporla ücretsiz alınıyor yani 3-5 lira gibi bir ücret ödeniyor sadece. Bursa’da size beş doktor ayarlayalım rapor yazdıralım daha kolay olur her zaman bulamayabilirsiniz bu şekilde
_45_ Asliitncr Hallerimvarbenim raporum var ama bilmiyorum herkesin aynı olmuyo ilk günden beridir ücret ödeyip alıyoruz eczaneden