Melissatutar Merhabalar 5 ustu hamilelik diyorlar ama ben 6.7 ile adet oldum normalmi acaba bilgisi olan
queenmerve Melissatutar üstüne görme diye bir durum da oluyor muayene olmadan hamile olup olmadığına emin olamazsın
znkara Melissatutar muhtemelen kimyasal gebelik tekrar kan verip öğrenebilirsiniz sıfırlanmışsa malesef kimyasal gebelik
Slakiprtci Melissatutar nasıl bi adet pembe kan mı yoksa bildiğimiz kanama mı yaşıyorsun doktora gitmelisin bence
Melissatutar D12ekim hamile cikmadim o ay nisanda hamile olsugumu ogrendim simdi 8 aylik hamileyim 😊 hormonlsrdan degerler biraz inip cikiyor dedi doktor o zaman