Tugbabu5952 anladım canım Allah birdaha yaşatmasın inşallah bu bebeğini sağ salim alırsın kucağına... aynen nacizane fikir verdim 1 düşük ve 2 sene ardından tüp bebek tedavisi sırasında kendiliğinden gebe kalan birisi olarak yazdım... o yüzden ne hissettiğini anlayabilmek benim için zor değil... hamile kaldığımda bende aynı hisleri yaşamıştım ama tevekkül etmek en iyisi ben kendi adıma bu tarz araştırmaları pimpirik olarak değerlendirip bıraktım... Sonuçta Alan Allah veren Allah ... istediğin tedbiri al.. kaderden kaçılmıyor yaşadıklarım bunu öğretti bana... boş beleş konuşmadım yani yanlış anlama... bu yolda çok şey yaşadığım için yazdım ilk denemesinde hamile kalmış veya hiç sorun yaşamamış birisi olarak hariçten gazel okumam ♡ dualarım seninle inş sorunsuz sıkıntısız kucağına alırsın... rahat ol ama :)