Hamalp ya korkma benimde ikili taramam normaldi şimdi 3 lü yapıldı bende pişman oldum yaptırdığıma risk seviyesinde değilim bir tık üstü çıktı diye 19.haftada detaylıya yönlendirdi şimdi bende yaptırcam ama korkma etrafımda kime sorsam herkes aynı şeyi yaşamış bir sıkıntı olmamış kalbini ferah tut ☺️