Geces Kızlar selam :) Prolaktin hormonu yüksek olan var mı aranızda hangi doktora gittiniz yada hangi ilacı kullandınız yardım lütfen 🙏
beyza_1661 Değerim 101 çıktı kadın doğuma gittim dostinex verdi 3 haftadır kullanıyorum adete 9 gün var inşallah hamileyimdir bir umut 😇