anneoluyoruuumm16 cumartesi günü doktoruma sordum sancı,kramp ve akıntı normal dedi. Aşırı yoğun değilse ve lekelenme olmuyorsa akıntının hiçbir zararı yok dedi ve ekledi. Lekelenme görürsen bile sakın endişelenme her lekelenme düşük demek değildir dedi. Endişelenecek bir şey yok yani. ☺️ Yavrularımızı tez zamanda kucağımıza alalım inşallah. 🌸