Minikim Allah nasip ederse 2.dogumum olacak dua ediyorum normal doğum olsun diye ilk dogumum gerçekten zordu tahmin edemessiniz buna rağmen hep iyi ki normal olmuş dedim bunda da aynı şeyleri yasayacam biliyorum hatta korkmaya bile basladm ama ona rağmen inşallah normal dogururm diyorum nasıl olsa bi şekilde cikacak öyle yada böyle ☺☺ Sağ salim kucagimiza alalim yavrucaklari😍😍