Byr Kizlar Perşembe günü doktorum ile görüşüp sezeryan için gün alcam 37+5 olduk. Sezeryan dan sonra hastaneden çıkarken giymek icin yanıma ne almalıyım? Tayt dedim ama sıkar mi sizce ameliyat bölgesini?
Tgcmrt48 Byr tayt giyemezsin bence çok sıkar onun yerine pijama al yanına eve gidince duş al mutlaka incir dut kurusu kısır bol su iç ayrıca bestlak süt damlasını çok tavsiye ederim
AksuS Sıkabilir tayt almayın. Bende pijamamın üzerine mont giyerek çıktım zaten sadece otoparka yürüdüm sonra evin önünde arabadan indim onun için ekstra giyinmedim
Byr Tgcmrt48 bestlakta kararsız kaldım alayım mı napim bilemedim çok öneren olmuş. Eşimin teyzesi üzüm hoşafı yapayım falan diyordu süt getiriyormus galiba ama soylucem kayısı hoşafı yapsın kabızlık problemim normal zamanda da var çünkü
Nurr_22_22 Byr ben pijamayla çıkmıştım ama hamilelikte giydiğin tayt olabilir yüksek bel olduğu için rahat edersin
Byr Nurr_22_22 evet hamilelikte giydiğim var onu düşünmüştüm bende ama pijama altı zaten lacivert rahat rahat onunla çıkarım herhalde
Byr Esma1993 vallahi Perşembe günü kontrolüm var tam 38 olcak. Bence artık sezeryan için gün verir. bebek iri olduğu için doktorum riske atmayalım normal için beklemeyelim dedi sezeryan olucam büyük ihtimalle
DerinDuru Byr ben ilk doğumda da öyle yapmıştım kapalıyım ama alt üst eşofman takımım var tunikli onunla gidicem doğuma çıkarken de onu diyetim daha rahat oluyo gerçekten 🥰
Byr DerinDuru ay şu hastane çantası hazırlayanlar falan var ya fenomenler ay bir abartiyorlar herşeyi benimde kafam allak bullak etrafımda da yakın zamanda doğum yapmış kimse yok iyice karıştı kafam 😂